tirsdag 24. februar 2009
mandag 23. februar 2009
søndag 22. februar 2009
fredag 20. februar 2009
Sol første dag?
Etter en ringerunde så ser det ut til at gutta har pakket og er superklare for å dra på. Det har snødd bra denne uken og været på første skidag ser heller ikke så verst ut J
onsdag 18. februar 2009
Tom sayz:
It's dumping right now, so the forecast is correct.
Conditions on the mountain change day to day, and I'm sure you'll get a true mountain expirience!
onsdag 11. februar 2009
mandag 9. februar 2009
Saso from MACEDONIA writes:
I was there today and believe Popova Shapka is a disaster. The ski lift on Teteks broke and the iron almost hit my eyes. Instead it hit my leg. When I tried to report this there was no help. Later on the small chair flew 20 meters away under another guy. I love my country but going to Popova Shapka to ski may just be too dangerous for you. Nobody even asked me if I was ok. Shapka = Big disaster.
Ble litt testing i oslo i helgen og..
lørdag 7. februar 2009
Utstyrstesting på Haugastøl
torsdag 5. februar 2009
onsdag 4. februar 2009
Dagens sitater
Steffen: Bare å smelle på!
Bård: Kjenne i begynne å bli klar for balkan's sider! Får bare legge alt sperrer og psyke i heimlandet og dra på:)
Stian: Nå smeller det snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








