mandag 23. februar 2009

Ny dag, nye kupp.


Latterlig bra vær i dag også. Får ikke oppdatert med skikkelige bilder og film grunnet manglende nett.

søndag 22. februar 2009

Værgudene lever

Dagen i går vil vi helst glemme, men nå ser det litt bedre ut :)

Dag 1


Frokost, sol og Cat. PERFEKT.

Grenseovergang.


Reisen tar et helvete med tid...

fredag 20. februar 2009

Sol første dag?

Etter en ringerunde så ser det ut til at gutta har pakket og er superklare for å dra på. Det har snødd bra denne uken og været på første skidag ser heller ikke så verst ut J

onsdag 18. februar 2009

Tom sayz:

It's dumping right now, so the forecast is correct.

Conditions on the mountain change day to day, and I'm sure you'll get a true mountain expirience!

onsdag 11. februar 2009

Værblogg for Europa

…the secondary low pressure bringing the snow on Saturday will be just 970 millibars, deep for central Europe. This deep low pressure system will track eastwards bringing heavy snow to the Balkans, Greece, Romania and Bulgaria too - affecting Bulgaria on Tuesday and Wednesday.

mandag 9. februar 2009

Saso from MACEDONIA writes:

I was there today and believe Popova Shapka is a disaster. The ski lift on Teteks broke and the iron almost hit my eyes. Instead it hit my leg. When I tried to report this there was no help. Later on the small chair flew 20 meters away under another guy. I love my country but going to Popova Shapka to ski may just be too dangerous for you. Nobody even asked me if I was ok. Shapka = Big disaster.

Ble litt testing i oslo i helgen og..


Varingskollen snødde ned og gutta var på plass!
Du ser forøvrig smashing ut i den dressen og Runar. En sikker hit på balkansk afterski.

lørdag 7. februar 2009

Utstyrstesting på Haugastøl

På testbenken hadde vi en Fun World heldress av typen New York Edition i tillegg til Supercharger skoa til Nordica.SPAN>

torsdag 5. februar 2009

onsdag 4. februar 2009

Dagens sitater

Steffen: Bare å smelle på!

Bård: Kjenne i begynne å bli klar for balkan's sider! Får bare legge alt sperrer og psyke i heimlandet og dra på:)

Stian: Nå smeller det snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!